Toti cerem atentie (statusuri de mess)

7/21/2007 07:48:00 AM


Nu mai e decat o zi de votare, multumesc mult celor care s-au incumetat si care se incumeta sa dea click in dreapta. Shankyu
all.. Asha... Deci mi-e cald di mor si am o gaura in acoperisul holului. Gaura e facuta de fi-mea care aseara a scapat afara
si s-a batut cu dihaniile pe acolo. Una peste alta, "catastrofa" s-a dovedit totusi f. folositoare pentru ca produce curent si cand stai la
masa e chiar f. placut :))
Trecand de la un subiect la altul, azi tratam statusurile de messenger dupa cum urmeaza:

Not at my desk (si altele asemanatoare) - ok
Busy - ok (semnifica : sunt ocupata, nu ma freca la cap cu prostii)
Stepped out - Huh? The same as not at my desk, deci nu-i vad scopu'
Be right back - e ok, asemanator cu not at my desk...
On the Phone - what? who cares? e asemanator cu be right back si cu not at my desk. Deci consideram ca este o modalitate
de a arata cati bani avem incat stam ore intregi la tel.?? aha aha... i see..
Mai e invisible... pe asta nu il inteleg uneori, sa ma impusc. Deci.. ok, sa zicem ca vrei sa vb cu o singura persoana din lista, te pui
pe invizibil, ok, sunt de acord. Dar de ce stati pe invisible cand nu asteptati pe nimeni sau cand nu vorbiti cu nimeni? Stati si va
chiorati la profilele altora... *rolling eyes* booo ! Credeti ca sunteti mai smenari ca nu va vede nimeni, si-asa la mine cred ca
intreaga lista e pe invisible.

Am o problema cu statusurile gen "dnd" sau "sunt suparat/a, plang/jelesc/ma cac etc." Nu pricep, daca vreti sa nu va deranjeze
nimeni de ce mai stati online? Uite, stati pe invisible :)) Aia cu suparat/a, nervoas/a etc... ce vrea sa insemne? Mie imi zice "sunt online si vreau sa atrag atentia"

Unora le place sa arate ce fac. De ex.:
"Dorm" - adica... wtf :)) daca dormi de ce mai stai? Ca sa primesti mesaje, dar ca sa primesti mesaje poti pune si not at my desk sau stepped out, nu?
"in buctarie, fac X lucru, lasati mesaje" - pentru ce ne trebuie sa stim ca faci nu-stiu-ce tip de mancare? Seriously now, poate unii n-au si incep sa se baleasca la statusu' tau.
"fac dush/baie, dnd" - asta cu dnd :)) ma amuza teribil... daca faci dush/baie si nu vrei sa lasam mesaje... care e scopul? Ai apa calda... asta e, vrei sa ne arati ca ai apa calda... i see again

Anyway, vreau sa spun clar. Acest post sa nu fie luat personal, nu ma refer la nimeni. Sunt pur si simplu statusuri in general. In plus, printre categoriile de sus ma incadrez
si eu :)) :D hihi, asa ca, we're all equal. Ce vreau sa scot in evidenta e ca toti dorim atentie uneori, dar nu recunoastem. Eu recunosc, uneori
din partea anumitor persoane am nevoie de vorbe, de alintari, chiar si de minciuni gen "totul o sa fie bine". Avem nevoie de sprijin si asta e un mod de a-l cere.

1 commentsuri:

kristofer93 said...

De ex eu folosesc statusul pentru a face reclama la blog. Este esential,mai ales in cazuri de "dnd", ca daca pui iconita busy, nu iti este respectata!