Bataie pe strada, rog ascultati

7/07/2007 03:55:00 PM




Aaaaaaasha... imi trosnesc dej'tele si incep sa scriu. Beah, azi am vazut, spre uimirea mea, un el si o ea care isi altoiau palme, injuraturi, ciupituri si alte chestii care nu tin de sado-masochism deloc . Lool ! deci wtf... pe strada, el da in ea, nici ea nu-i mai prejos. El cu ochelari de soare si smenar, ea scunda si sarita de pe fix. Nu plangea tipa, nu zbiera, era doar foarte nervoasa. Sa imi bag picioarele daca am mai vazut asa ceva. Adica.... am vazut babe scrantite in copaci cu veverite in cap si... Doamne iarta-ma, tocilari care iubesc natura si iau copacii in brate da' asta de azi a fost prea smashing. Imi vine sa ii declar Cuplu' Anului, atata dragoste in ei... Ah, splendid!
Eu va dedic ceva special dragii mei... numai pentru voi ! Va rog din inima, ascultati pana la capat ca nu se mai poate...

0 commentsuri: