Perle de la examene

7/10/2007 10:19:00 AM




Facem o mica pauza dupa atata American "Idle" si privim niste perle de bac (cred insa ca-s de la examene in general) de anul asta. Le-am ales pe cele mai reusite, ca asa au mai fost si in anii precedenti ViCtorii Lipan care erau Hitler, politiste, detective samd. Mah copii mah.... mai lasati dracu' calculatoarele si televizoarele si puneti mana sa invatati, poate va mai vine mintea la loc. Hir uii gou...

Lapusneanu s-a tinut de cuvant cand a zis "De ma voi scula, pre multi am sa popesc si eu!" Dovada ca azi cel mai intilnit nume este Popescu.

Ion Creanga s-a nascut intre anii 1887-1889.

Imparatul avea o gradina si in fund un mar.

Eminescu se indeparteaza pentru a lumina dorintele celei moarte.

Eminescu este trist pentru ca nu a reusit sa faca nimic in viata lui.


Nechifor Lipan a avut fericita ocazie de a nu se mai intoarce acasa fiind jefuit de niste oameni invidiosi.

Zgripturoaica, in zbor, ramane fara energie si il roaga pe Praslea sa-i dea o bucata din fesa lui, dar pe care i-o va inapoia si i-o va lipi cu saliva.

Poemul "Miorita" circula pe baza orala, adica nu a fost scrisa, din motive tehnice.


Poetul isi asteapta iubita ca impreuna sa cutremure o barca.


4 commentsuri:

Anonymous said...

Apropos ca l-am vazut pe-aici si pe Cartarescu, azi mi-am cumparat "Orbitor-Aripa dreapta". Si tot uitandu-ma pe la carti am dat si peste o reeditare a lui Paler "Scrisori imaginare" si mi-am amintit ca eu am cautat-o cu disperare acum vreun an jumate. Te citesc Lexis, dar nu am timp de comentarii mereu. Uite, chiar si acum, ma grabesc spre Tori Amos. Gala

Lexis said...

Mah, as fi vrut si eu sa imi iau Orbitoru' lu' Cartarescu dar n-am avut ocazia/"resursele financiare" necesare :)) Nu face nimic, stiu ca citesti... Cheers!

Anonymous said...

Lasa Lexis ca o ajunge si cartea asta la tine...cand nici nu te astepti. Deci, iti place si Cartarescu. Si mai ce? Aaaa, ce zodie esti? Curiozitatea, de! Gala

Lexis said...

nu nu, cartarescu imi place in poezii, dar sunt curioasa cum e Orbitoru'. Sunt leu :D