Meteorologii lu' peste !

7/24/2007 11:42:00 AM


Am zis si io sa astept sa se faca mai racoare. Am vazut la televizor ca de maine, miercuri, se raceste. Ieri ziceau ca o sa fie 36 de grade maxima, azi au schimbat foaia. Se raceste de joi. Bai cat cacat poa' sa manance, o vreme mah ! o vreme sa prognozeze nu sunt in stare. Electrica se fute in ele de apelurile oamenilor disperati ca n-au curent, Cora da apa cu ratia si io mah agit aici degeaba plina de nervi si spume. O tara de rahat ! Curg apele pe mine si nu pot sa fac nici macar un rahat de dus cu apa calda, ca deh... n-am curent, stau la curte, am boiler, n-am electricitate... moaaaa ce spume am!!!! Si maine? Si maine o sa fie la fel de cald, ca acum nu pot sa mai aman inca o zi iesirea... bai nenica, am inceput sa ne multumim cu 36 de grade afara... si nici p'alea nu le avem. Ma duc sa aprind o lumanare pentru sarmanii parlamentari care stau pe intuneric , care transpira fara dush, care n-au frigiderele in priza.... si ca altii din Mihai Bravu care stau de zile fara toate astea. Eu ca eu, n-am avut in seara asta, da' ce sa mai zic de cei care au iesit in strada pen' ca s-au obisnuit sa stea pe intuneric? Si ce primim? Linii ocupate... parti dorsale, pai da.... ca asa e la noi.
Fute-m-as sa ma fut in serviciile voastre de tot rahatul !!! Hai ca intrati in U.E. acuma, asa finutz, din partea mea....

Va salut, cu draci !

4 commentsuri:

Anonymous said...

Asa este... birocratia si incompetenta si intorsul dosurilor sunt la zi!!! Welcome to UE...NOT

Joker said...

Mofos...sa vezi ca si maine am oprit curentul

Anonymous said...

Bine ca ai clabuc, ca asta e important, si merge si cu dusu'scotian. ;)

Lexis said...

@ Lone: Vrei sa zici m.... UE.. nu?
@ Cristina: vaci incompetente si degeaba incearca unii sa le ia apararea ca n-au scuza.
@ Ionut: da-i in spanac! se spala in ignoranta si dau clabucul de nervi pe noi....