Romania HERE I AM !

7/31/2007 04:37:00 AM

Si pe astia i-am pastrat special ca piesa de rezistenta. Preferatii mei de la Romanian Idol. Megastar, o emisiune care s-a terminat ca un rahat din punctul meu de vedere. Nu ca ar conta... oricum nu o sa se mai auda nimic de cei care au ajuns in concurs si chiar in finala, sau de cel care a castigat for that matter. Cel mult isi scoate album, un videoclip si dupa aia pune Moga gheara pe el si ii face melodii gen "Te iubesc/Te doresc/Nu pot sa traiesc/Fara sa ma gandesc/Ca la tine ma furisez/" si etc. *rolling eyes* AAAaahhh.... ce ma scarbeste industria muzicala de la noi. Puah...

3 commentsuri:

Anonymous said...

m-am uitat la megastar... dintre toti copchii aia i-am mai vazut la teveu pe claudiu... la maruta a facut un duet cu miky... si azi tot la maruta am aflat ca andreea face parte acum din trupa sistem :D
Din tot ce-a insemnat megastar(fara concurenti) mi-a placut adi despot =))

Lexis said...

Daaaaaaaaaaaaa.... si mie la fel :))) App, l-am vazut pe Claudiu live, e la fel ca la tv :D parca mai pitic :))

Anonymous said...

tare :)))) pacat ca-i mai pitic :))