"Arguing with myself"

12/03/2007 05:34:00 AM



Voiam sa scriu un blogpost furios azi, am zis... e timpul! E timpul sa imi arat frustrarile in mod direct... worldwideontheweb.... da’ uite ca m-am razgandit, spre norocu’ vostru. Va spun, zilele astea am obosit ca sa mai am puterea sa ma enervez...

Am obosit sa invat legislatie din cartea asta si am obosit sa fac chestionare peste chestionare la care sa am rezultate asa diferite.

Am obosit sa ma trezesc in fiecare zi la 7-8, pana si in weekend!

Am obosit sa regret lucruri pe care aveam tot dreptul sa le fac pentru ca nu era potrivit.

Am obosit sa ma gandesc la examenele astea cretinoide (ca mi-au mancat sinapsele, caca-m-as pe ele) si sa imi fac mii de griji ca nu voi trece cu bine.

Am obosit sa uit lucruri... cum ar fi sa imi spal geaca patata de ciocolata calda. Nu mai suport sa uit... chestii ! De Craciun sa imi faceti CA CAdou un tricou pe care sa scrieti „Sunt uituca” (pe fatza si spate, maneci etc.) Poate aveti si o stampila sa ma votez cu un mesaj si pe frunte...

Da, sunt nebuna. Sunt stresata de propria-mi persoana. Faceti-va cruce! Eu imi fac...

0 commentsuri: