Totul e pici!

12/14/2007 11:29:00 AM


Fuarte tare domn'e, deci imi ador noul look... stiu, sunt si modesta! dar templateu' asta e misto rau. In sfarsit ceva ce se potriveste, singura nepotrivire ar fi la sondaje :( ca raspunsurile sunt scrise in negru si nu se vad :((. In orice caz, in afara de acest mic defect, sunt in sfarsit mandra de pagina mea si nu mi-o mai ascund sub pungi de hartie decupate :D

Am si eu o problema cu unii useri de pe trilulilu. Sa imi bag ce n-am la indemana de nu in ultima vreme cand am postat filmulete(... materiale pe care oricum nu le-as posta acolo daca astia de la youtube ar primi si .3gp-uri)... numai oligofreni ce put a desteptaciune s-au apucat sa comenteze.

Dragi concetateni, pastrati-va opiniile de vaci infumurate, de tauri furiosi, mari critici ai artelor manelo-retardofile pentru ca si deoarece filmarile mele nu sunt pentru trilulilu, sunt pentru pagina de blog in caz ca nu ati vazut categoria. Nu va obliga absolut nimeni sa dati click pe fututele alea de linkuri, si nu va obliga nimeni sa va si uitati asa ca n-am decat un mesaj: multe acadeleeeeee!!

Imi cer scuze celor care citesc acest blog pentru acest mic acces de furie pe care tocmai am simtit nevoia sa mi-l arat.

0 commentsuri: