A nu-shtu'-cata-leapsa

12/22/2007 04:23:00 AM

Primesc de la Blogatu ieri aceasta mica mare intrebare:

Ce-ti doresti de Craciun de la industria muzicala romaneasca?

Raspunsul meu este:

Sa dispara!

Si leapsa o dau mai departe: Alanei, Ancai si Onutzei.

Cheers

9 commentsuri:

OLiX said...

loool :)) ce rea esti :))

Lexis said...

rea? realista as zice :P

Marilyn said...

Keep up the good work. Merry Christmas!

Anonymous said...

De ce sa dispara, Lexis? In momentul asta, chiar nu reusesc sa te inteleg.

Gala

Lexis said...

era mai mult in gluma. poate o schimbare completa, mai intrebi de ce? tie iti place muzica romaneasca -in general-? asculti mai multe trupe romanesti decat straine? Eu tind sa ma indoiesc, dar iti astept raspunsul.

Anonymous said...

Lexis, nu am stat sa ma gandesc daca ascult mai multa muzica straina decat romaneasca. Pot sa spun ca imi place la nebunie urmatoarele trupe: kumm, travka, byron, the pixels, luna amara, ipr, blazzaj, grimus...Asta inseamna ca eu cumpar cd-uri si merg constant la concerte, prin cluburi. De exemplu, la travka nu stiu daca am lipsit la doua concerte din cele pe care le-au avut ei, in bucuresti, anul asta.

Gala

Anonymous said...

Scuze. Am vrut sa scriu "imi plac".

Anonymous said...

A, si inca ceva. Tin neaparat sa fac o mentiune speciala in ceea ce priveste muzica romaneasca. Urma. Urma e o trupa care nu mai exista, desi acum vreo doua saptamani si-au lansat ultimul album-trend off. Au fost trupa mea de suflet. Concertele lor? Superbe.
Sorry ca scriu atat de mult, dar eu fara muzica nu pot trai. Si da, muzica rock romaneasca mie imi place mult.

Gala

Lexis said...

ok, atunci avem puncte de vedere diferite. pe de alta parte mie nu imi place si consider ca industria romaneasca sucks big time si e foarte defecta. cheers