O leapsa si inca una

12/30/2007 08:32:00 AM

1. Leapsa de la Blogatu: Cand am fost ultima oara la biserica? De Paste, cand m-am lecuit si am spus ca nu voi mai trece prea curand. Am si povestit pe blog despre asta, cine stie cunoaste :))

2. Leapsa de la Woodisor: raspund cu intarziere ce-i drept, ce sa fac daca acum am vazut :P

Cele mai misto cadouri pe care le-am primit?

Bai, buna intrebare. Habar nu am, imi amintesc superbii cercei pe care mi i-a dat sor'mea de ziua mea anul asta si pe care n-am apucat sa ii port decat o data pentru ca i-am rupt (si nici nu are cine sa mi-i repare, nu stiti cat sufar!!!) Un alt cadou misto a fost o bratara de argint, tot de la ea.... si faptul ca ma suna anumiti oameni, ca isi aduc aminte de mine, intotdeauna este o surpriza placuta pentru mine (intotdeauna, si intotdeauna imi fac o impresie buna despre persoana care suna).

Cadouri dorite?

De la sanatate si liniste sufleteasca pana la dorinta apriga de a trece de examene cu bine. Iar lucruri materiale... de la haine pana la o camera de filmat/aparat foto digi. :D

Multumesc pentru lepse amandurora si le dau mai departe urmatorilor:
Andrei, Florin (ca tot ti-ai deschis blog), OliX , InnOcente si Bridge

1 commentsuri:

Anonymous said...

La biserica sa ma inchin sau la biserica sa fac poze? sau sa filmez ceva?
Sa ma inchin nu mai stiu, cu treaba de filmat pe 22 decembrie.
Cel mai misto cadou nu stiu care a fost.