Un joc misto si cumparaturi

12/17/2007 07:28:00 AM

Stiu, stiu, v-a fost dor de insemnarile mele scrise... nu e nevoie sa aplaudati, oh vai, dar nu va ridicati in picioare... :P :)) Deeeeeeeeeeeeci... trebuie sa incep prin a va pune la curent cu unul dintre cele mai captivante si delicioase jocuri ever! de nu mi s-a facut foame cat am jucat Hot Dog Bush. Trebuie sa prepari hotdogii, sa le pui sos de rosii, ceapa etc. Pe parcurs apar tot mai multe ingrediente si incepi sa tii tot mai greu pasul... e super tareeee !!!!

Azi am fost in hipermarket si mi-am luat coarnele de ren! care acum erau la 3 lei pentru ca aveau o cornita rupta. Ce escroci, sa vanda tot, dar in orice caz, le repar eu... Si sa nu mai zic, mi-am luat o cutie de globuri argintii... asemanatoare cu astea...



Azi de dimineata m-am trezit si NU AVEAM CURENT.... azi de dimineata insemnand 10 :D, sper ca in seara asta sa nu mai fie probleme pe nicaieri.

Revin...

0 commentsuri: