Greu de crezut ca se termina anul...

12/30/2007 07:52:00 AM






Mai e doar o zi? Si e iarna? Maaaaaaan... parca ieri era 1 ianuarie... ce senzatie ciudata. Am facut curat la carti. Am depozitat in pod vechiturile si am facut ceva loc celor mai noi. Cred ca aveam vreo 60 de carti gabusite pe ici pe colo. Acum are loc si pisica in biblioteca ;))

2 commentsuri:

Anonymous said...

Alexandra, eu nici macar nu mi-am dat seama ca a mai trecut un an, desi trecerea anilor incepe sa se vada. Nu stiu, totul trece atat de repede spre deosebire de copilarie in care totul se desfasura mai calm, mai incet si aveam posibilitatea sa observ cum se transforma lucrurile din jurul meu...

Gala

Lexis said...

da, si tu ti-ai cumparat proteza? :)) Adevarul e ca am imbatranit... eu cel putin, nu stiu daca si voi :(