Posta mananca...

12/23/2007 04:02:00 AM

Conversatie:

Eu: n-ai primit felicitarea de la mine, nu?
Y: Nu.
Eu: ma pis pe ei de posta romana, ce? Daca expediaza mos craciun inseamna ca nu o mai primeste omul? pf....
Y: E timp pana la PAsti
Eu: Fac ceva pe ei... si acuma ma bucur ca nu le-am cumparat timbrele! HA!

Doar 3 persoane stiu ca eu am cumparat 3 felicitari din hipermarket. Foarte frumoase de altfel. Am trimis doua dintre ele, unei foste colege si unui prieten si nu le-au primit. De ce ? Pentru ca am scris Expeditor: Mos Craciun pe spate sau pentru ca nu am vrut sa le pun timbru?


Si cine m-a vazut cand le scriam stie ca nu glumesc. Of... motha fuckas...

2 commentsuri:

Anonymous said...

probabil au si timbrele alea rostul lor. nu sunt sigur, dar asa am impresia

Lexis said...

lasa ca am primit si eu scrisori fara timbru