Freedom Writers

12/22/2007 01:47:00 PM

Asa se numeste filmul pe care l-am ales pentru discutia din seara aceasta. De ieri si pana azi am vazut trei filme a cate aproximativ doua ore fiecare. Toate trei mi-au placut: The Red Violin, I, Robot si Freedom Writers.

Mi-ar placea sa vorbesc despre fiecare in parte insa starea mea de somnolenta nu imi permite asa ca voi spune cateva cuvinte despre cel din urma.

Se aseamana cu Sister act partea a doua, insa nu e chiar la fel. Cu mult mai bine realizat si cu povesti verosimile filmul mi-a captat atentia din primele minute.

Subiect: o profesoara noua incearca sa predea limba engleza intr-o scoala unde totul era haos. Da, fireste, problema negrilor si nu numai, fiecare imbarligat intr-o poveste grea induiosatoare care te face sa te gandesti de doua ori. Problema de baza este fireste discriminarea si rasismul. Lucrurile sunt dezastroase, iar profesoara incepe sa adopte noi metode de predare. Reuseste sa uneasca aceasta clasa insa pe parcurs ce se inalta pe plan profesional, ea decade pe plan personal.

Actori principali, cunoscuti-necunoscuti: Actrita care o joaca pe hoasca nesuferita din harry potter 5, Umbridge; Hot-Sexy-Momma din Grey's anatomy si personaja principala pe care n-am mai vazut-o in vreun film. Toti actorii joaca foarte bine, nu e nimic de reprosat la aceasta categorie :D

Nota pe imdb: 7,6 (si tinand cont de notele de pe imdb, as zice ca e destul de bine)

Anul lansarii: 2007 (ianuarie)

Parti... nu asa de bune: actorii alesi pe post de elevi sunt prea in varsta, zic eu. In film se presupune ca au 14 ani si ei arata de 24. Bineinteles ca se intalnesc si clisee, insa partile bune preiau din urma neajunsurile.

Sper sa va placa, dupa cum mi-a placut si mie.

Noapte buna!

0 commentsuri: