Ciudat, coincidenta, destin... ce-o fi?

12/20/2007 05:33:00 AM

Ma uitam pe traficul meu de azi, ce se intampla oameni buni? Mai mult de patruj de oameni mi-au vizitat pagina... deja este dubios :)) Cu una cu alta, iata ca am intrat in posesia premiului de la usbmania. Este foarte frumos. Imi place la nebunie.

Anuntasem mai devreme la status ca o sa scriu despre ce mi s-a intamplat. Ei bine, pe drum, din troleibuzul 69 am vazut un om cam pe la 40-50 de ani. Imbracat cu un palton inchis la culoare, in carouri, incheiat la nasturi pe jumatate. Avea un fular modest la gat si o geanta pe care o tinea tinereste pe un umar. Purta ochelari cu rama neagra si avea un par bogat, negru, cu putine fire albe si o barba grizonata. Eram pe la Hasdeu (cred) cand l-am vazut ca traversa printre masini. L-am remarcat pentru ca imi parea foarte... cum sa zic... frumos. Nu in sensul de frumos-hot-sexy-momma, Doamne fereste... ci doar, frumos. Un om frumos. In orice caz, l-am remarcat... pur si simplu si mi-am zis "Ce rar sa vezi pe cineva precum dumnealui".

Mi-am vazut de treaba si la o ora, m-am urcat in maxi-taxi in drum spre casa. Cam aglomerat asa ca nu am putut avansa pe culoar si am ramas mai in fatza. La nici 5 minute urca cineva si se asaza langa mine. Eh, in mod normal, povestile astea sunt de obicei inventate cu "si persoana de langa mine era cel de mai devreme pe care il remarcasem" dar de data asta... chiar s-a intamplat. CHIAR ERA EL! Acelasi domn, cu geanta pusa intr-o parte, cu ochelari, ochi blanzi si palton in carouri ma intreba "Nu luati loc?" Dau din cap in semn de "nu" adaugand in gand "Luati loc sa va observ mai bine". Avea o verigheta foarte subtire, din argint sau aur alb si doua sacose mari si pline. Ma asteptam sa coboare cu mult inaintea mea, dar a coborat odata cu mine. Vorbea la telefon si mi-am dat seama (*shtiu, naughty me ca trag cu urechea*) ca era profesor.

Bineinteles, puteti crede ca a fost coincidenta, o simpla intamplare etc. dar... faptul ca a mers tot drumul cu mine (aproape pana acasa, eu fiind in fatza lui ma tot uitam in spate... banuiesc ca s-a speriat omul, cine stie ce-o fi crezut:)) ) parca a fost ceva mai mult. In orice caz, pot sa afirm: azi am vazut un om frumos si simplu.

4 commentsuri:

Dorin Vancea said...

Parca l-ai descris pe George Clooney :)

Lexis said...

LOl, nu cred ca era el :))

Anonymous said...

Frumoasa noua tema ! Si felicitari pentru premiu !
;)

Lexis said...

merzi *hug*