Sa-mi clatesc ochii

12/25/2007 09:18:00 AM

Vreau si eu sa ma uit la un film buuuuuuuuuun :(( Nu-mi recomanda si mie nimeni ceva bun? Rog aprig!

Apropo, ieri juma de zi n-am avut nici net nici cablu, multumim ca avem azi !

4 commentsuri:

Anonymous said...

the godfather 1, the notebook , philadelphia , charlie and the chocolate factory

Lexis said...

vazut, toate... altceva? :))

Anonymous said...

Bin jip (3 iron) de kim ki-duk, little fish, el laberinto del fauno, the pillow book, mar adentro, orice film al lui almodovar...si ma opresc aici momentan pentru a vedea daca suntem pe aceeasi lungime de unda fiindca la muzica romaneasca nu am prea fost :).

Gala

sorry pentru intarziere, dar asa sunt eu...mai inceata.

Lexis said...

np, better late than never... el laberinto del fauno l-am vazut, o sa incerc the pillow book - suna bine titlul :D. mersi pentru recomandari