Incotro ma indrept...

12/09/2007 10:59:00 AM


Vine un moment din viata fiecarui blogger in care nu mai are despre ce sa scrie. In acest caz, gaseste vreun filmulet pe youtube, vreo poza haioasa pe vreun site sau inventeaza temirice poveste cu morala/amuzanta/etc.Eh, eu zilele astea nu am facut decat sa dorm si... sa dorm... 13 ore.. 10... s.a.m.d. Azi mi-a cazut curentu' cand eram cu capu' plin de clabuc, pentru ca un moment mai bun nu exista cand pur si simplu trebuie! sa cada curentu'. Apoi am inventat cea mai tare jucarie cu care o sa particip la concursu' celor de la usbmania :> Gnihihihihihihi... modestia asta!

Apoi... am mai dormit putin....

Si aici voiam sa ajung, pentru ca azi am dormit (fara vise, ca daca era cu aveam ce povesti) azi n-am facut mai nimic si pentru ca n-am facut mai nimic, nu am ce sa scriu pe blog. Asa ca... atunci cand mi se intampla ceva interesant o sa va anunt. Dar pentru azi, trebuie cel putin sa ii multumesc Celui de Sus ca am curent si net...

0 commentsuri: