Ca sa inchei cu bine....

12/02/2007 12:08:00 PM


Chestionarele astea sunt incredibile, la unele fac 25... la altele 19 si multi zic ca vezi Doamne daca n-ai invatat nu-stiu-ce... hai ca pf... ma gandeam sa faca un chestionar cu mine pe net, cine vrea sa se testeze... idu' de mess il am la profil si gasim noi un site de unde sa luam intrebarile. Asa mai faceam cu amicu' Remus alaturi de care ma chinui sa iau acest examen. Am mai si condus azi buey... ce shmen... virajele spre stanga le-am luat danpulea fireste da' am facut bine restu' de parcari, plecari din rampa, ba chiar am si avut reflexele activate azi... S-au bagat toti boii si vacile in fatza, mai-mai sa se ciocneasca de mine pasarile naibii, dar conduita preventiva si-a spus cuvantu'.... - asta asa ca sa ma laud nitzel-

Ne citim maine, noapte buna.

0 commentsuri: