Oh boy, Oh boy....

12/25/2007 06:16:00 AM

Mai tineti minte Povestea unui spiridus? Ei bine, mi-a adus premiul 2 la concursul surpriza de Craciun organizat de bookblog.ro. Ii multumesc din suflet intuitiei mele care m-a impins sa particip chiar daca mai erau 2 ore pana la incheierea lui si multumesc echipei bookblog pentru...tot!

E Craciun, e 25 decembrie si am condus pe strazile Bucurestiului -acum- liber. M-am abtinut sa bag botu' la beutura, dupa ce ieri am injumatatit sticla de vermut rosu (*Blush*). Azi, in trafic am gresit de doua ori. Nu zic cum :D ca sa nu imi sara lumea in cap, important e ca mi-am recunoscut greselile si am bagat la cap sa nu le mai fac. A trebuit sa fac viraje la stanga (my fav... not :|) si sa micsorez viteza la gropile imense ce le-am intalnit pe drum. Am invatat sa pun benzina si am suflat in capac pentru a se deschide -era inghetat-. Distractie mare, asa-i? Ei bine, a fost totul ok pana la urma.

In casa e cald, mancare si beutura(mai importanta) din belsug si afara e frig de trosnesc burlanele, dar e Craciun si n-ar trebui sa ne pese de nimic.

Hai noroc, poate revin...

2 commentsuri:

Anonymous said...

Pai, felicitari pt premiu :)

Lexis said...

mersi, Andrei