26 decembrie 2008

12/26/2008 01:33:00 PM

M-am săturat de statusurile cu "ninge" şi de mincinoşii care spun că ninge în Bucureşti! Nu ninge, măi copii... nu mă mai amăgiţi şi pe mine şi întreaga populaţiune din acest oraş...

Azi din nou s-a întrerupt curentul! Dar am fost norocoşi pentru că a ţinut doar o jumătate de oră. Cu toate astea, eu tot m-am culcat şi m-am trezit după vreo două ore... Mă simt aşa stupid şi bine în acelaşi timp... Peste mai puţin de o lună intru în sesiune şi nu am învăţat absolut nimic. Mintea îmi stă la cu totul ALTCEVA! Un altceva de care nu mai scap. De fapt, altceva-uri... Serviciu, colegi, liceu, ratb, veveriţe în copaci, Marius Ţeicu, Moş Crăciun... lucruri care nu au niciun sens, dar care se află în capul meu din nuştiucemotive. Ajutor.

Am descoperit în seara aceasta minunată, valul Twitter. Am înţeles şi eu cum stă treaba şi dacă vreţi (deşi ştiu că nu vreţi) mă puteţi urmări anul ăsta, aici.

M-am uitat la un film destul de.. hmm... previzibil, în seara asta... Se numeşte The Duchess şi e cu nesuferita aia de Keira Knightley. Nu aveam nimic cu tipa asta până de curând când am tras cu ochiul la The Edge of Love şi am avut revelaţia asta... ca nu prea îmi place de ea. E tare enervantă în... modul ei caracteristic. The Duchess se asemănă foarte mult cu The Other Boleyn Girl şi chiar nu îmi aduce mai nimic nou. Aceeaşi poveste: el mare patron, ea mică, se căsătoresc, el o înşală-e ditamai gigoloiul, ea toarna plozi da' niciunul nu e băiat, fac crize amândoi (ea că e înşelată, el că nu are baiat cu coaie) şi gata, the end. M-am uitat şi la un episod din Chip&Dale, din păcate nu am mai avut răbdarea să mă uit şi la al doilea...

Cam asta a fost a doua mea zi de Crăciun... E totul cât-de-cât OK... În momentul ăsta sunt singură, cu fi-mea în cameră şi vorbesc cu o prietenă pe mess întrebându-ne la ce oră să plecăm din Bucureşti spre Buşteni pentru a petrece Revelionul în gară, cu boschetarii. Eu zic că planul ăsta încă merge... E valabil... Şi boschetarii sunt fideli, nu mi-e frică că nu îi găsim acolo.

Hai, pe data viitoare...

0 commentsuri: