Intaiul meu decembrie

12/01/2008 09:43:00 AM

De zi cu zi
Cu toate că azi am fost printre (ne)norocoşii care au lucrat, am simţit mirosul de sărbătoare. Multe lucruri au fost diferite. De dimineaţă metroul a fost gol şi a venit mai greu. A mai lucrat cineva, chioşcul de ziare a fost deschis şi nu era coadă. McDonalds de la Unirii era gol. Biroul a fost însă plin. Respect celor care au venit azi la lucru. Oamenii adormiţi, dar parcă tot emanau emoţia specifică întâiului decembrie. Nu-i aşa?? Şi toată ziua am lucrat voioşi şi bucuroşi pentru că nouă... ne place! Comanda a venit în 30 de minute (în mod normal venea într-o oră sau chiar mai mult). Am mâncat şi am stat de vorbă, am schimbat impresii... am fost un colectiv. Spre seară, am primit însă o veste puţin tristă. Două colege au fost nevoite să se mute din birou şi tare triste arătau locurile neocupate. Acum am rămas şi mai puţini... ce tăcere o să fie... of...


0 commentsuri: