Cine e putred de bogat?

12/14/2008 09:31:00 AM

Sâmbătă:

Am dormit
M-am jucat online o grămadă
Am văzut Heroes
Am văzut un film spre seară, Doomsday
Am dormit

Duminică:

Am dormit
Am învăţat pe cont propriu fără pic de ajutor câte ceva din programul Adobe PageMaker. Aşadar am creat prima mea pagină de ziar, ce mândră îs! M-am chinuit mult, n-a ieşit exact cum trebuia şi nu am terminat de lucrat la ea... dar tot am reuşit ceva. Uite şi rezultatul, are multe defecte şi diferenţe, dar pentru o persoană care n-a lucrat în viaţa ei cu programul ăsta, eu zic că e destul de bine.

Originalul.


Pagina creată de mine


Am băgat maşina de spălat (am uitat de ieri, oricum maşina mea de spălat e o păcătoasăsad smileys)
Am strâns multe manii (cea a hainelor, a ghetelor pe care nu mai apuc să le cumpăr, a cadourilor pe care nu mai apuc să le iau, a tutoratelor peste care nici un ochi n-am mai trecut, a nasului înfundat, a lipsei de oxigen etc.)
Am dormit.
M-am uitat la Girl with a pearl earing
Şi pentru că Duminica asta nu s-a terminat încă trebuie să vă spun ultima întrebare care mi-a răsărit în minte... Şi anume... Cine e putred de bogat şi îmi dă şi mie 15-18 milioane pe degeaba să îmi iau un laptopangel smileys? jumping smileys

Şi last but NOT least! LA Mulţi Ani Cristiana! Să îţi dea Dumnezeu multă sănătate şi
succesuri.angel smileys

Noi ne mai auzim...

6 commentsuri:

Anonymous said...

Awwww...thanks! :D

Ce faci vinerea asta?:p

Lexis said...

lucrez :))

Anonymous said...

darn :P

Lexis said...

sorry :(

Anonymous said...

Nu-ti pierde vremea cu Pagemaker. Invata InDesign.

Lexis said...

daca imi dai tu un calculator cu peste 1GB RAM, il invat nu-i bai :) oricum sunt asemanatoare programele asa ca e mai ieftin ptr mine sa invat pagemaker