Penultima zi cu voi

12/30/2008 03:12:00 AM

Diseară o să postez împlinirile/dezamăgirile anului acestuia, fiţi pe fază.
Se pare că nici azi nu voi putea învăţa. Ce trebuie să fac pentru a avea o ţâră de linişte? Tare aş pleca, până şi într-o cafenea e mai linişte decât în camera asta. Începe să îmi placă Twitter din ce în ce mai mult.

Să vorbim despre vreme... s-a înnorat la mine. Sper să ningă ca lumea în pana mea de curent... Că până acum s-a scremut cu câte un fulg pe ici-pe colea. Am încercat să îi fac o poză copilului meu când se admira în oglindă. Moare de dragul propriu, narcisista. Bineînţeles, când a auzit ariciul de la husa aparatului foto imediat şi-a schimba poziţia ca să îmi facă mie în ciudă.

Am adormit uitându-mă la Jerry Maguire, nu că ar fi fost filmul plictisitor, dar mi-era mie somn şi era şi târziu. Am visat şi am şi ţinut minte de data asta. Am visat că voiam să îmi fac omletă şi nu mai ştiam cum se prepară şi am visat că Deea nu a ştiut să se întoarcă acasă şi mă sunase să vin să o ajut (prietenii ştiu de ce). Culmea e că îmi era foarte greu să mă îmbrac şi să mă încalţ, cred că mi-a luat o oră să fac toate astea... în vis

Cine iese cu mine la o plimbare? Mă duc să îmi iau ziarele... ca să fac şi puţină mişcare. V-am pupat... Pa-pa.

0 commentsuri: