Acum un an

12/04/2008 01:09:00 AM

... pe vremea asta asteptam sa dau traseul dupa ce luasem sala cu 24 de puncte. Azi arunc lamaia. La multi ani permisului meu de conducere. Nici nu zici ca a trecut atata timp. Parca si acum simt frigul acelui 4 decembrie si vad parcul IOR cu toate masinile inscolite pe capota. Ce zi frumoasa si ce sentiment placut sa vezi ca ceea pentru ce ai muncit este apreciat. Mi-ar placea sa mai retraiesc macar 10 minute din ziua aia...

Tu ce faceai acum un an ??

5 commentsuri:

Anonymous said...

Acum un an imi faceam griji cu spaniola pentru bac,ca nu stiu nimic,ca o sa pic bacul.:D.
Ce vremuri,domne!Mi-e un dor de liceu,stiu sunt lame ,dar duc lipsa atmosferei...:(
Cam pe vremea asta,anul trecut ma hotaram ce materii sa aleg pentru bac :)

Anonymous said...

poy akm un an eram k tzontzo si kreatza l mec s ne gandeam p cine mai luam k noi l munte sa fim 4 persoane....si da asa km zice crisul ma gandeam l bac (mai mult sau mai putin)...si ma gandeam k nostalgie k e ultimul an de liceu si c repede a trecut adolescenta...nici akm numi vine sa cred....s o parte din mine refuza...dar asa este.....s desi n prea as vrea sa recunosk....s eu duk lipsa atmosferei de liceu.....ani de liceu k absente l romana....

Lexis said...

cred ca tuturor ne este dor de liceu, prin oricate rele sau bune am trecut in perioada aia. Pentru ca observi cat de greu este acum si ce usor era atunci si incepi sa regreti zilele alea in care griji precum ''am luat 7 la romana'' (care pana la urma nici nu era o nota mica, ci dimpotriva, una mare :))) iti par acum o pietricica de râu. Asta e...

Zaraza26 said...

Acum un an imi bateam capul unde sa plecam de revelion. Dar finalitatea a fost cum e si anul asta. In centru la artificii si apoi acasa. Numai ca anul asta nu mi-am mai batut capul

Lexis said...

interesant, desi nu stiu cat mult mi-ar face placere sa imi petrec revelionul in aer liber. Presupun insa ca daca esti cu persoanele potrivite, nu mai conteaza nimic. Important e sa ne "simtem" bine.