Postare noua, dorinta noua

12/28/2008 08:52:00 AM

Acum, aici... îmi doresc să dispar sau pur şi simplu să NU MĂ AFLU AICI! Doamne, oare cât o să reziste Zenul meu... sper că îndeajuns de mult încât să nu disper de tot.

2 commentsuri:

Anonymous said...

uffffff.....de fiecare data knd citesc blogul tau,mereu te supara/enerveaza cineva,mereu amimpresia k esti suparata p viata,p lumea din jurul tau sau chiar p tine.....n esye bn ....ai sa sfarsesti de tanara...incearca sa privesti mai cu optimism viata ( kre k deja te-am plictisit cu chestia asta,cateodata si eu ma intreb cum pot sa ma gandesc la optimism knd simt k sunt asa singura:akm imi plang de mila,deci n e bn) sau macar sa incerci sa ignori ceea ce te supara ( la mine merge)....asa ca iti zic in continuare....zen,mult zen...pico,pico

Lexis said...

hai mă tzumpy, doar ştii că eu în viaţa reală nu sunt plângăcioasă din fire. Se întâmplă asta doar pe blog, în general nu îmi plac perosoanele care îşi plâng de milă... cu toate că eu o fac uneori... dar VIRTUAL! :)) Crede-mă, sunt Zen!