Moment de cumpana

12/03/2008 12:49:00 PM

Dragul meu blog,

Cu toate că îmi este foarte somn şi abia îmi ţin ochii deschişi... o să trec puţin şi pe aici să îţi mai spun ce s-a mai întâmplat în lumea mea super-mega-neinteresantă.

De dimineaţă am tras de mine să mă trezesc, dar am ajuns relativ devreme la birou. Am mâncat, am făcut anunţuri... A venit prânzul, azi am avut mâncare de acasă. Ceilalţi şi-au comandat chinezării, dar de data asta n-am mai căzut pradă tentaţiei şi am rămas cu ce aveam. Spre seară am zis să mergem puţin prin Cora să îmi caut din nou... haină. Am găsit o p... âine. Am avut nervi rău de tot. De fapt, a fost pe undeva pe lângă o cădere psihică pentru că nu am reuşit nici acum să cumpăr niciun cadou. Aproape că am plâns de nervi. Nu mai există timp pentru mine. Deja nu mai ştiu în ce lună suntem, când a trecut cealaltă, pe ce a trecut cealaltă.. şi când mă gândesc că totul părea aşa simplu de dinafară.

Păi, cum ? Nu ai timp ? Pf, LOL! Eu nu ştiu ce să fac cu el (asta fiind vechea eu)

Ce n-aş da eu acum pentru câteva zile libere în care să nu fiu nevoită să fac aaabsolut nimic. Ca pe vremuri, când eram şi eu tânără (adică acum 5 luni) Asta e. Trec eu şi peste asta...

Aaaah... şi că tot veni vorba. Azi este 3 decembrie. Şi mâine fac un an de când mi-am luat permisul. Acum un an pe vremea asta intram în crize mari (vezi aici) ce emoţii am avut, mai ţii minte ? Doamne... dar despre asta vorbim mâine, azi despre azi.

Tocmai am terminat de mâncat nişte iarbă. Mai nou pasc. Ceasul este fix, la şi zece mă îndrept spre vise. Şi apropo de vise... am avut nişte coşmaruri oribile în ultima vreme. Ciudat, eu de obicei nu visez, după cum ştii. Dar ieri... numai cadavre, morţi... Beah, o nenorocire. Să nu mai zic că am început să visez oameni pe care nu i-am văzut niciodată. Este... cam nasoală treaba. Hai că mi-e somn. Să fii cuminte.

Noapte bună.

0 commentsuri: