Lista de cadouri

12/07/2008 02:53:00 AM

Anul 2009 va fi un an plin de schimbari. Cel puţin în ce mă priveşte pe mine şi activitatea mea pe internet. Pun la cale un plan de bătaie prin care voi schimba... multe. O să vorbim mai multe peste ceva timp, acum e prea devreme. Şi pentru că moş Nicolae a trecut şi urmează moş Crăciun... o să încep să scriu de pe acum lista de cadouri pe care mi le doresc. E mult mai practic şi e bine să fie stabilite din timp. Şi trebuie să spun, fără pic de modestie, că sunt persoana pentru care se alege cel mai uşor un cadou... pentru că în principiu, totul e binevenit.

NB. adevărul este că eu cam am ce îmi trebuie, dar cadourile sunt o tradiţie şi cum ştiu că răspunsul "Sănătate" la întrebarea "Ce îţi doreşti de Crăciun?" nu depinde de voi, ci de The Big Boss, lista asta vrea doar să vă vină în ajutor şi să mă scutească şi pe mine de o stoarcere de creieri acută când trebuie să ofer un răspuns oe loc. Aş vrea:

1. o pereche de căşti şmechere pentru mp4 (nu de alta, dar eu mereu uit să îmi iau)
2. un card de doi GB pentru mp4.
3. două memorii pentru calculator care să depăşească 1 GB împreună (LOL, în curând o să îl cer şi pe Wall-E)
4. o întâlnire
5. să apară o dată volumul ăla nenorocit, De ce iubim Bucureştiul, că de nu ştiu câte luni o tot lungesc.
6. un urs mare de pluş!
7. o zi liberă.
8. o trusă cu farduri. multe nuanţe şi multe pensule şi multe multe multe...
9. nişte papuci de casă pufoşi
10. bluze/cămăşi/pulovere
11. cărţi despre jurnalism sau teatru
12. un ceas de mână
13. un medalion
14. să îmi facă cineva toate temele şi înveţe pentru examene în locul meu
15. să văd un film bun la cinematograf
16. eşarfe/şaluri
17. un mouse nou
18. o inimioară antistres din burete
19. zăpadă
20. un Crăciun liniştit

Dacă mai apare ceva pe parcurs, mai adaug, dar eu zic ca aveţi de unde alege. Şi pentru cine doreşte să îmi facă un cadou de sărbători am un sfat:
Să îmi daţi şi mie listele voastre cu ce vă doriţi să primiţi, ca să fiu şi eu pe felie.

1 commentsuri:

Anonymous said...

helllooo din nou!!!!!multe dorinte intr-adevar.....sti dak stau bn sa ma gandesc de la un timp n mai implace sa primesc cadouri..asa k nu e mai simplu decat sa astepti sa ti le ia cineva ,sa le umperi u?eu am experimentat si e un sentiment ciudat sa sti k tiai facut sg un cadou!!dar dak tot as vrea vb d liste de cadouri,a mea ar fi asa:
muuuuuuuuute carti
o calatorie pe luna
o excursie in Japonia
sa intalnesc zane,spiridusi si alti din familia lor
ZAPADA
poooooooooooooooop...pico,pico