Anti...

8/06/2010 05:42:00 AM

Articol publicat de Cailum

Stau si privesc cerul printr-un ochi de geam... cerul e albastru ca ochii tai, cu norisori albi-albi ca cei din privirea mea ; un cablu negru pleaca din unghiul drept format de cadrul geamului si imparte cadrul in doua unghiuri perfecte de 45 de grade ; daca ma uit mai bine, pot sa vad si patratelele de la plasa impotriva tantarilor.
De dimineata ma uitam in oglinda din baie la punctele de lumina prinse de firele mele de par, zburlite in toate directiile.
Cerul e albastru, albastru ca ochii tai...
Cosul din coltul gurii se incapataneaza sa isi continue evolutia, iar punctele de lumina din parul meu sunt inca acolo reflectand zeci de culori.
Un alt nor albicios trece repede pe cerul albastru....
Soneria de la usa ma trezeste din visare ; deschid, mirata sa te vad la ora aia improbabila, dar nu apuc sa te intreb ce faci, pentru ca un branci in perete si o durere fenomenala in ceafa ma lasa fara cuvinte.
Cerul e incredibil de bleu, iar eu ma uit la el cu ochii albi-albi ca norii rataciti de pe el.

0 commentsuri: