Shaun of The Dead (review)

8/21/2010 06:54:00 AM


No, it's not. It's fucking Sunday. And I've got to go to fucking work in four fucking hours 'cos every other fucker in my fucking department is fucking ill! Now can you see why I'm SO FUCKING ANGRY?


Mi-am promis ca voi posta zilnic luna asta, dar observ ca nu am reusit. Sunt doar 15 postari si suntem in 21, deci as mai avea 6. Din pacate, nu gasesc atatea subiecte interesante despre care sa scriu aici, daca aveti sugestii, sunteti mai mult decat bineveniti sa le impartasiti.

Azi o sa scriu cateva cuvinte despre Shaun of The Dead, un film din 2004 cu nota 8 pe IMDB. Filmul este in stilul Edgar Wright, deci cadrele alterneaza exact ca in Hot Fuzz. Intalnim de asemenea aceiasi doi actori, Simon Pegg in rolul lui Shaun si Nick Frost ca Ed.

Din punctul meu de vedere (si vad ca si al IMDBului) filmul e mai mult comedie si as spune ca e putin horror pentru ca m-am speriat la anumite faze, dar cam atat. As spune ca Shaun of The Dead a excelat in anul respectiv prin forma lui si portiunile de film care tin de comedie, dar pentru ca am vazut mai intai Hot Fuzz, acesta nu mi s-a mai parut atat de neobisnuit.

Pe scurt, e vorba despre Shaun, un tip care lucreaza intr-un supermarket si este parasit de prietena. Exact in noaptea aceea, orasul se transforma si oamenii devin zombies. Destul de comun subiectul, nu? Ei bine, cu toate ca am zis ca nu am fost extrem de fascinata de stilul filmului, tot mi s-au parut amuzante replicile (de-aia ii si scriu review si il recomand), iar Simon Pegg mi-a dovedit ca e un actor bun... totusi mi-a placut mai mult postura lui de bad-ass-motherfucking-cop si cred ca i s-a potrivit mai mult.

Cheers :)

0 commentsuri: