Chloe (review)

8/09/2010 01:50:00 PM

I don't want this to be over and I don't think you want it to be either.

Chloe... un film... ce m-a lasat fără cuvinte.

Sunt actori de top in el, Julianne Moore si Liam Neeson, iar Amanda Seyfried joacă excelent cu toate că nu se încadrează în "de top" pentru că e tânără şi nu a avut foarte multe roluri. Pe Amanda o mai vedem şi în Dear John şi Mean Girls şi din punctul meu de vedere se descurcă foarte bine în toate.

Julianne e Catherine, o doctoriţă ginecolog care are un fiu şi un soţ, o casă superbă şi o carieră OK, din care scoate bănet.... lucrurile merg bine pentru ea... aparent. De fapt, are un fiu adolescent cu care nu se înţelege deloc şi un soţ foarte rece, mă rog, tot o invidiez pentru bani :)) În orice caz, Catherine o angajează pe Chloe pentru a îl seduce pe soţul ei. De ce? Pentru că are impresia ca el o înşală cu studentele lui... ce se întâmplă mai departe? Oh, o să vedeţi voi, dacă vă uitaţi la film.

Filmul conţine sex... destul de mult şi chiar nu înţeleg de ce e pus la thriller, dar presupun ca e puţin freaky faţa lui Julianne Moore cu pistrui. Nu am nimic cu pistruii, pe bune, atâta timp cât nu sunt pe fiecare suprafaţă a corpului persoanei respective. It's so... weird. Julianne e o actriţă foarte bună, pe care în Chloe o vedem în nişte ipostaze... diferite... faţă de cele obişnuite şi n-am nimic cu ea, dar pistruii aia. Disturbing.

În fine, uhm... de fapt, disturbing e tot filmul. Cum e şi postarea asta, nu? Şi acest patetic review pe care nu îl pot face cum trebuie din cauza unor piese lipsă din mine, cum ar fi mâncarea sau somnul.

So... anyway, serios, mai bine uitaţi-vă dacă vreţi ceva inedit, senzual şi a bit sick. Sfârşitul iar mi s-a părut ciudat... Astea cam sunt toate cuvintele mele despre film.

Mâine revin cu un review la o comedie mişto, fiţi pe fază.