I love you Phillip Morris (review)

8/01/2010 04:02:00 AM

Spaceman, huh? How do you crap up there?

I love you Phillip Morris este un film care pare un pic fantasy, dar care surprinzător este chiar făcut după o poveste adevărată. Ce paradox, nu? Şi totuşi ar trebui să nu uităm că majoritatea filmelor se bazează într-un fel sau altul pe sentimente reale, umane.

Phillip Morris nu este personajul principal, aşa cum am avea impresia la auzul titlului. Steve Russel este cel asupra căruia se opreşte povestea. Jucat de Jim Carrey, Steve este tipul acela de om fericit, cu o soţie frumoasă şi un copil sănătos. Cu toate astea, Steve are o revelaţie şi se hotărăşte să admită că e homosexual. Pleacă în Florida şi pentru a face rost de bani pentru ceasuri de aur, haine cu paiete şi tot felul de chestii "gay", începe să fure cât poate de mult, fasificând acte de identitate, cărţi de credit şi altele. Şmecheria nu îi merge până la nesfârşit, aşa că ajunge în închisoare unde îl întâlneşte pe Phillip Morris, personaj interpretat de Ewan McGregor.

Mai mult nu vă mai spun pentru că nu îmi place să stric surpriza. So e un film cu homosexuali, presupun că dacă nu vă place genul, aţi putea foarte bine să îl săriţi. Eu m-am uitat mai mult pentru cei doi actori care fac parte din topul meu de "best".

Nu pot să mai spun decât că... dragostea scoate nebunia omului la suprafaţă. Nu e un lucru neapărat rău, nici unul neapărat bun, dar de cele mai multe ori este un lucru... inexplicabil pentru că până la urmă nimeni nu ştie de ce reacţionăm atât de deplasat sau atât de frumos când iubim. Nu susţin că Steve a făcut bine când a înşelat şi furat atâta lume, dar dacă a făcut toate astea pentru Phillip... îl admir într-un fel şi mă bucur că sunt oameni, bărbaţi... fie ei gay sau nu, care pot iubi pe cineva fără limite. Alţii sunt incapabili să admită (atât faţă de ei înşişi cât şi faţă de ceilalţi) că iubesc pe cineva, cu atât mai mult să o arate.