Bacardi Breezer Tropical Orange (review)

8/16/2010 10:39:00 AM


Nu pot sa scriu aici decat parerea mea despre aceasta bautura.... pentru ca Bacardi Breezer este o bautura, nu un film, cum as fi crezut daca as fi fost un simplu cititor al blogului.

Nu multi stiu ca eu nu beau, in mod normal, sucuri acidulate sau orice fel de suc. Din cauza greutatii, din octombrie anul trecut, am inceput sa beau numai apa plata, nici macar apa minerala. Totusi, zilele astea am facut o exceptie si am scapat "ca vaca in lucerna" (cum ar spune un fost coleg de birou) si am tinut-o pe mancat prostii si haotic. Multi dintre voi nu stiu ca eu nu prea mananc carne... de cateva luni... De unde imi iau proteinele? I don't give a shit :)) Adevarul e ca nici inainte nu mancam carne cum mananca "romanii" la gratare. Mai mereu am mancat doar pui. In orice caz, de ceva vreme nici pe ala nu l-am mai mancat.... si nu numai din cauza greutatii, din mai multe motive. Vara asta oricum n-am mancat mai nimic pe caldura asta... dar deja am deviat prea mult de la subiect.

Asadar, revenind. Am dat iama in junk food si am mancat carne zilele astea (nu multa, azi o jumatate de copanel de pui si ieri la fel+ un carnacior) si pe langa asta, am baut si sucuri... si bauturi alcoolice. Eu nu le am cu alcoolul deloc, e suficient sa iau 2 guri de vermut si se invarte camera cu mine si urasc senzatia asta, deci nu a fost ceva "strong". Per total: un pahar de sampanie, 1 bere, 2 pahare de vin si Bacardi Breezer.

In afara de sampanie, toate celalalte au fost slabe (berea a fost Redd's, chiar ma amuza si ma incanta berile de tipul asta, sunt absolut delicioase si absolut tampite si bautorii de bere inraiti stiu despre ce vorbesc. Mie imi place sa ii spun "bere" in gluma, e de fapt suc cu putin alcool si aroma de bere, in categoria intra si Tuborg Tropical which I also love). So anyway, azi am experimentat Bacardi Breezer Tropical Orange si nu m-am putut abtine sa nu deschid o "postare noua" sa scriu cateva chestii despre bautura asta.

Caracteristici pe scurt: are 4% alcool, vine intr-o sticla de 275ml, facuta din (conform etichetei): apa carbogazoasa, rom 12%, zahar, suc concentrat de portocale 4,7%, arome, acidifiant: acid citric, corector de aciditate E331, conservanti E202 si E212, coloranti E104 si E124. Pret? Tineti-va bine: in jur de 10 lei.

N-am cumparat-o eu, drept sa spun, dar tot mi-a parut rau de banii aia. Are gust de Brifcor, fratilor... cel putin formula asta pe care am baut-o eu, Tropical Orange. Stiti Brifcor, nu? Ala luat de la dozator cu 1 leu, sau cat era...(later edit: tot cu "B" incepe) Nu inteleg pretul si nu inteleg pasiunea, dar ce-i drept n-am auzit pe multi care sa se dea in vant dupa Bacardi Breezer. Acum nu pot sa nu ma intreb cum sunt celalalte formule si cat de bune pot fi, incat sa merite banii astia. Tropical Orange clar a fost o dezamagire.

2 commentsuri:

Mona said...

Nu esti deloc cumintzica!!!!!! Te-ai luat de bauturica mea ; nu intelegi pasiunea, eu da, e bautura verii, mie imi place la nebunie, party pooper!

Lexis said...

brifcor