Dragostea mea

8/21/2010 10:53:00 AM

Am deschis o pagina de browser si am cautat pe trilulilu melodiile celor de la Holograf. Am ascultat "Dragostea mea" si mi-am adus aminte de o declaratie de dragoste pe care am facut-o cuiva acum ceva vreme Au fost cele mai frumoase cuvinte si cele mai inutile cuvinte pe care le-am spus cuiva vreodata . M-am posomorat, apoi cumva am realizat ce e de fapt important si fata mi s-a luminat. Stomacul mi s-a relaxat, lacrimile s-au retras si mi-am adus aminte cat de rau pot sta lucrurile de fapt, cat de norocoasa sunt privind obiectiv.

In orice caz, am pus si o a doua melodie mai jos - "Taina", pentru ca mi s-a parut un pic mai vesela si simpatica, pacat că cei de la Holograf nu au mai scos nimic remarcabil in ultimii ani. Imi aduc aminte ca au avut un mare succes cu melodiile "Undeva departe", "Ti-am dat un inel" şi "N-am iubit pe nimeni".






0 commentsuri: