Hot Fuzz (review)

8/12/2010 01:18:00 PM

Is it true that there's a point on a man's head where if you shoot it, it will blow up?

Hot Fuzz (sursa poza) nu a fost deloc filmul la care m-am asteptat. Credeam ca o să fie o comedioară idioată, care nu o să îmi placă, pe care o să o întrerup de 100 de ori... Ei bine, nu a fost aşa. Mi-a plăcut la nebunie. A fost un fel de "breath of fresh air" pe canicula asta. Nu mă prind de ce se numeşte "hot fuzz", dar in fine, sa va zic subiectul...

Unul dintre cei mai buni politisti din Londra este transferat într-un orăşel mic, numit Sandford. Politistul ăsta, Nicholas Angel, e brici omul. Un adevărat profesionist, ce să mai, un om al legii care ajunge în cel mai liniştit oraş din Anglia, unde nu se întâmplă decât accidente. Liniştit până începe el să investigheze nişte decese foarte suspecte şi descoperă ce înseamnă de fapt Sandford.

Angel e interpretat de Simon Pegg şi trebuie să spun aici că sunt unele roluri... făcute pentru unii actori. Se potrivesc perfect. Şi nu pot să zic că rămâi cu o super idee, cu o super morală după ce vezi filmul, dar actorul principal, cadrele şi acţiunea îmbină perfect elementele comediei cu genul mystery.

E ceva nou, e ceva bun, englezesc şi cred că e ceva de văzut. Tot în categoria filmelor englezeşti de văzut se încadrează şi This is England şi comedia Cemetery Junction. Din astea 3, cel mai mult mi-a plăcut Hot Fuzz, de-aia am şi scris despre el. Despre celalalte două nu prea am ce să scriu, decât un simplu rezumat pentru că nu m-au impresionat peste măsură, dar sunt bune. Oricum, mai multe puteţi afla dând click pe ele, sunt linkuri spre IMDB care vă oferă mai multe detalii... as always :)