Salt (review)

8/27/2010 12:53:00 AM

Protocol is clear, either we bring her in or we bring her down

sursa imagine: IMDB

Imi plac oamenii frumosi in general, trebuie sa incep postarea spunand asta. M-am uitat pe lista de filme din Cinema City, pentru ca ei ofera mai multe optiuni, si am zis ca Salt e de vazut. Chiar daca filmul n-ar fi fost bun, cel putin o vedeam pe Angelina Jolie pe un ecran mare si stateam intr-un scaun foarte confortabil.

Titlul, "Salt", vine de la numele personajului principal Evelyn Salt, o agenta CIA, interpretata de Angelina Jolie. Intr-o zi, e solicitata pentru a intervieva un spion rus. Acesta ii spune ca presedintele Rusiei va fi asasinat in timpul funeraliilor vicepresedintelui Statelor Unite si ca misiunea va fi indeplinita chiar de ea. Ceilalti din CIA incep sa devina suspiciosi si imediat rolurile se schimba, in camera de interogatoriu aflandu-se chiar Ev, in postura spionului rus de mai devreme. Insa o data aflata informatia, Salt se panicheaza si fuge din sediul CIA pentru a-si gasi sotul care nu raspundea la telefon.

Yup, e un film de actiune si yup, o vedem din nou pe hard-core Angelina cum bate si scapa ca prin urechile acului de CIA. Da, o auzim pe Angelina vorbind in rusa, ceea ce e foarte sexy si nu, nu-i sta bine blonda. Slava Domnului ca pe la jumatatea filmului are inspiratia de a se vopsi bruneta :)

Da, filmul e si un pic (mai mult) tras de par, dar da, merita vazut. Cu toate astea nu, nu la cinema decat daca sunteti un fan infocat al Angelinei si vreti sa ii vedeti ochii si gura pe tot ecranul... ceea ce mie, sincer, nu mi-a displacut.

Cheers.

0 commentsuri: