Eu si somnul

8/28/2010 08:45:00 AM

Articol publicat de Cailum

M-am nascut obosita si deprimata…..mai intai deprimata de starea mea interioara existentiala si apoi deprimata ca nu pot sa dorm suficient.

Cred ca sunt singura persoana care sufera fizic din cauza trezitului in fiecare zi la ora 7 ; nu conteaza numarul de ore dormite, trezitul inainte de ora 9 imi compromite din start ziua si starea de spirit….stiu, suna aiurea si puteti sa imi puneti eticheta de “freak of nature”, o merit. Si nu, trezitul de dimineata pentru a pleca in vacanta, nu ma incanta deloc…. pe masura ce inaintez in varsta, imi devine tot mai nesuferit. Am citit intr-un articol ca lipsa de somn sau somnolenta neglijata seamana cu starea de betie, ei bine, asta inseamna ca eu sunt tot timpul ametita si morocanoasa ca nu pot sa am parte de tot ce imi doresc mai mult pe lumea asta. De ani buni, ma intreb care e scopul meu in lume ; am gasit raspunsul : sa dorm somnul cel dulceag, transportator in universuri paralele unde sunt explorator temerar si indemanatic sau in lumi colorate, alternative mai bune si fericite ale realitatii “treze” ; asa cum am dormit in ultimele nopti, ma determina sa imi doresc sa traiesc in lumea din vis si sa le urez celor dragi starea de fericita beatitudine pe care o am cand traiesc acel tip de somn.

Diminetile sunt mai frumoase dupa nopti in care am salivat la prajiturele colorate cu umpluturi diafane, dupa nopti in care fluturi albi mi-au mangaiat umerii sau in care am explorat incaperile frumos decorate ale caselor prea bine stiute in realitate, dar care in vis sunt renovate si devin adevarate labirinturi cu usi inchise si cu incaperi luminoase care sunt de fapt portaluri catre alte lumi si peisaje numai bune de explorat dupa cum am mai zis deja ; azi traiesc sub imperiul unei senzatii date de libertatea unui zbor de Frunze galbene de toamna, care imi treceau sub ochii uimiti in auriul de miere al unei zile pline de lumina calda… trezirea e brusca de cele mai multe ori, incercanata, in ceata unei constiinte gri si subit suparate ca a fost smulsa din vis. Categoric, viata din vis e de cele mai multe ori net superioara celei de zi cu zi ; frumusetea, senzatiile, mirarile, starile de tristete, toate au un farmec suav si aparte in imbratisarea visului.

Sper sa mi se indeplineasca dorinta de a trai mereu in vis si sub imperiul lui, caci nu e nimic mai bun decat un somn care te face sa simti ca renasti dupa ce ai calatorit in lumi noi si ti-ai lasat sufletul atins de fluturii, florlle si frunzele din vis.

Evadare placuta la noapte!

0 commentsuri: