Exista vreo pastila pentru cosmaruri?

8/29/2010 12:13:00 AM

A mai trecut o noapte de rahat si de data asta nu a fost numai din cauza caldurii. Am adormit relativ repede, insa iar m-am trezit... de data asta mult mai des, din cauza vantului.

Nu mai continuu povestea, cum m-am perpelit jur de ora 5 si am inceput sa ma gandesc la vrute si nevrute. Cea mai neplacuta parte din toata noaptea asta zbuciumata a fost dimineata, cand am avut un ultim cosmar si m-a facut sa nu mai vreau sa adorm.

Trecand de partea dezgustatoare, pe care oricum n-am de gand sa o spun, imi aduc aminte destul de clar ca imi spuneai ca ma urasti si parca as fi simtit asta in vis. Mi-ai zis "te urasc din prima zi in care ai rosit in obraji", asta fiind o alta metoda de a spune ca urasti ziua in care m-am nascut probabil. Oare o fi adevarat? Parea adevarat. Ce subconstient ciudat mai am si eu. Vreau sa se termine visele si noptile nedormite cum trebuie, m-am saturat pana peste cap. I used to be normal, wtf happened?

0 commentsuri: